ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Character Pass
Figurpasset indeholder følgende: – Fire figurpakker, som indeholder fire spilbare figurer til spillet – Sæt med tre titler (figurpasbonus) – tre sæt emotes (figurpasbonus) Når du har købt "ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Character Pass", kan pakkerne downloades, efterhånden som de udkommer.