ONE PIECE World Seeker Extra Episode 2: Where Justice Lies
Oplev Sabos evner, når han udkommer som en ny spilbar karakter i denne ekstra episode. Han drager til Prison Island for at undersøge Verdensregeringens komplot og finder minegange under jorden. Afdæk denne konspiration, og lad retfærdigheden ske fyldest!