ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Yamato's Grand Tour Logbook & Soul Map 1
Yamato bruger Odens logbog som sin personlige bibel. Følg ham på de forskellige stadier af hans storslåede eventyr! *Dette produkt indeholder Soul Map 1, der giver mulighed for at lære nye færdigheder og mulighed for at forbedre eksisterende færdigheder og evner udover de nuværende grænser.