ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Path to the King of the Pirates & Soul Map 3
Gol D. Roger, King of Pirates, manden der tog alt, hvad verden havde at byde på. Pres dig selv til det yderste i dit forsøg på at overgå hans eftermæle! *Dette produkt indeholder Soul Map 3, der giver mulighed for at lære nye færdigheder og mulighed for at forbedre eksisterende færdigheder og evner udover de nuværende grænser.