ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
En ekstra musikpakke med populære sange fra hitfilmen One Piece Film: Red, som du nu kan opleve som baggrundsmusik i spillet. Når du har købt pakken, kan du ændre musikindstillingerne under Battle Preparation for at lytte til din valgte sang under kampene.