ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Slut dig til den unge Marines-helt Koby under hans intense specialtræning! *Dette produkt indeholder Soul Map 2, der giver mulighed for at lære nye færdigheder og mulighed for at forbedre eksisterende færdigheder og evner udover de nuværende grænser.