ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Hancock Costume
Et DYNASTY WARRIORS 9 Wang Yuanji-samarbejdskostume til ONE PIECE-karakteren Boa Hancock i spillet. Kostumet kan bruges efter at have gennemført introduktionsscenariet til Dramatic Log og låst op for Boa Hancock som spilfigur.