Deluxe Edition indeholder følgende: - Det komplette spil - Character Pass, der indeholder ni figurer og tidlig oplåsning af Charlotte Katakuri som bonus ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 er det næste kapitel i PIRATE WARRIORS-sagaen! Pirate Warriors er tilbage i en eksplosiv historie med flere områder og endnu mere vanvittige angreb i ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4. Vælg blandt nogle af dine yndlingsfigurer, og kæmp mod et hav af fjender i de ikoniske omgivelser fra One Piece-tegnefilmen.