ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
Indeholder: 〮 Energy Apple x 10 〮 Energy Apple x 10 〮 Golden Jelly x 3 〮 100.000 Berries 〮 Traveling Outfit Set (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin) *Det komplette spil er påkrævet. Opdater til den nyeste version før brug. *Bemærk, at bonusser kan blive fordelt på en senere dato. *Indhold og specifikationer kan ændres uden varsel. *Nogle scener og præstationer i spillet afspejler måske ikke ændringer af kostumer. *Bonusser kan fås fra starten af spillet.