ONE PIECE BURNING BLOOD - Rob Lucci (character)
Rob Lucci slutter sig til kampen i ONE PIECE BURNING BLOOD! Brug hans mægtige Zoan Devil Fruit til at fælde de mest kradsbørstige fjender. ONE PIECE BURNING BLOOD-spillet nødvendigt; sælges separat.