Omen of Sorrow
Monstre fra gyserne og den klassiske mytologi støder sammen for at vinde natten tilbage! I en skjult underverden styret af nattens væsner, er en ny rædsel vågnet op! Omen of Sorrow samler monstrene fra gys, litteratur og mytologi til en kampspilsoplevelse, der ikke er set før. Omen of Sorrow er inspireret af adskillige arkadeklassikere, men byder også på sine egne unikke innovationer og en moderne æstetik, og det er et spil med stil! Dette traditionelle kampspil med 4 knapper er inspireret af klassiske ikoner som Frankensteins monster og den egyptiske ypperstepræst Imhotep, og det belønner eller straffer spillerne alt efter hvor aggressivt de spiller. Det giver et færdighedsorienteret twist på kampene, samtidig med at oplevelsen forbliver tilgængelig for nybegyndere. Omen of Sorrow er drevet af Unreal Engine 4, og Omen of Sorrow's 2,5D-kampe spænder over et væld af detaljerede lokationer med håndlavede animationer og filmiske afslutningsmanøvrer - alt sammen til en mesterligt lydside af komponisten Francisco Cerda. Den blodige grevinde Erzsébet kunne tidligere blot downloades, men hun slutter sig nu til hovedspillet sammen med hendes impornerende bloddrage som en særlig tilføjelse til denne opdaterede udgave til Xbox One. Med et dusin ondskabsfulde kombattanter til din rådighed, hvem vil du føre til sejr, og hvem bliver offer for din blodtørst?