Ohm-våbenpakke
Ohm-våbenpakken indeholder det retningsbestemte OHM 2-i-1 LMG/haglgevær og den tilpassede variant Werewolf. Justér våbnet til din strategi på farten. Udløs en byge af retningsbestemt ildkraft på afstand i LMG-tilstand, eller kom helt tæt på i Shotgun-tilstand, hvor du kan affyre et koncentreret skud. BEMÆRK: Hvis du tidligere har købt Call of Duty: Advanced Warfare Season Pass eller Ascendance DLC, skal du ikke også købe Ohm-våbenpakken, da du allerede har adgang til dens indhold.