Official Book (Digital Edition, Japanese version)
Official Book (japansk version) er fyldt med originale illustrationer af vigtige begivenheder i Three Kingdoms-perioden sammen med aldrig før viste oplysninger om figurer og diagrammer, der viser deres forhold til hinanden, alt sammen centreret omkring historien om de nye "DYNASTY WARRIORS", fortalt fra hovedfigurens perspektiv. Du kan se den ved at gå ind i hovedmenuen og derefter Special Content og vælge "Official Book. " Bemærk: - Dette indhold er digitale versioner af den Official Book og (japansk version) Original Soundtrack, der er inkluderet i "Treasure Box", som sælges i nogle regioner. Vær opmærksom på, at dette indhold også er inkluderet i "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version". - Dette indhold kan ikke downloades som separate filer (PDF, MP3 osv.). - Intet af dette indhold kan ses eller spilles uden for spillet. - Efter du har anskaffet dig disse genstande, bliver de tilgængelige i spillet. - Hvis en tilføjelse er færdiginstalleret, mens spillet kører, bliver den tilgængelig, når du vender tilbage til titelskærmen.