Of Flesh and Faith
'Det gratis DLC-spil 'Of Flesh and Faith' er et kærestebrev til fansene af Battle Brothers efter en rejse sammen på næsten seks år. Det udvider spillet med to nye startscenarier - Oathtakers og Anatomists - som du kan vælge til dit kompagni af lejesoldater, og former din kampagne fra begyndelsen til slutningen. Disse oprindelser kommer med enestående mekanik, nyt udstyr, nye karakterbaggrunde, deres helt personlige fortællinger og hver med deres skræddersyede banner. Oplev i alt flere end 50 nye begivenheder i spillet! 'Indhold: - Oathtakers - Følg Young Anselms lære, kæmp for retfærdighed, og aflæg troskabseder, der medfører fordele og ulemper, indtil de er indfriet. - Anatomists - Styrk din forskning, selvom de undgår dig, dissekér dine faldne fjenders lig, og udtænk nye måder til at gøre dine mænd mere magtfulde. - Nye bannere - Hejs nye bannere, der passer automatisk til de nye oprindelser. - Nyt udstyr - Klæd dig på i stil med nyt udstyr, der passer til din oprindelse. - Nye begivenheder - Oplev mere end 50 nye begivenheder på din rejse.