Oddworld: Munch's Oddysee
Begiv dig ud på en rejse gennem en foranderlig verden med sære væsener, vanvittig action og fremmedartede bøller! Styr Abe og hans ven Munch, der lever i vandet, ved hjælp af psykiske kræfter, smarte power-ups og andre evner, for at redde de sidste gabbitter i Oddworld!