>observer_
Hvad ville du gøre, hvis nogen hackede sig ind i din frygt? Året er 2084. Du er Daniel Lazarski, en fremstående neurodetektiv og en kendt Observer, som samarbejder med en virksomhedsfinansieret politienhed, og som har til opgave at hacke sig ind i de mistænktes underbevidsthed. Da du modtager en hemmelighedsfuld besked fra din længe fraværende søn, en højtstående ingeniør, som arbejder for det almægtige Chiron Corporation, begiver du dig af sted til Krakows Class C-slumkvarterer for at tage situationen nærmere i øjesyn. Efterhånden som du hacker dig ind i forbrydernes og deres ofres underbevidsthed for at finde et spor at gå efter, bliver du tvunget til at gennemleve deres dybeste frygt. Hvor langt tør du gå for at finde sandheden? Udviklet af Bloober Team, skaberne af Layers of Fear, kommer >Observer_, et cyberpunk-skrækspil designet til de mere modne spillere. Hvad du får at se, vil forurolige dit sind.