Nyotengu Karakter + Debut Outfitsæt
Få Nyotengu, den nye tilføjelse til DOA5LR's kamphold, samt 5 af hendes outfits til en særlig pris! Inkluderer karakteren Nyotengu til DEAD OR ALIVE 5 Last Round, sammen med hendes Fitness, Julemandens Hjælper, Cheerleader, Sygeplejerske og Badeoutfits. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.