Ny mission - 'Where the Cat and Wolf Play...'
Udforsk en glemt landsby, og opdag dens forfærdende hemmelighed. Find ud af, hvad der har slagtet dens indbyggere, og brug alle dine hekseevner til at konfrontere denne mystiske kraft.