Nuclear Nourishment Outfit for Toxic
Efter at have set potentialet i Dust & Ashes tog Toxic et job i West Shine City for at finde ud af, hvem Dust var før sit hukommelsestab. Der fandtes ingen sådan patient i journalerne, men i stedet opdagede hun nogle hemmelige medicinske eksperimenter. Emnet interesserede hende ikke meget, men det gjorde det højteknologiske udstyr, der var gemt i underjordiske faciliteter under South Shine City. Mellem reagensglas med menneskelige og umenneskelige eksperimenter fandt hun, hvad hun søgte: udstyr til en helt særlig lejlighed.