BANDAI NAMCO EntertainmentMOBA
Dette Training Set låser øjeblikkeligt op for Sæsonpas 6-figurers Ninjutsu, Secret Techniques og genstande, så din avatar kan lære dem, uden at skulle indsamle Training Points via gameplay. ■ Sæsonpas 6-figurer ● Training Rank Reward x5 - Minato Namikaze (Reanimation) - Obito Uchiha (Ten Tails Jinchuriki) - Kaguya Otsutsuki *Når du har købt DLC'en, kan genstandene hentes i Gift Box på kroen. *Når du køber dette Training Set, får du kun adgang til Ninjutsu, Secret Techniques eller genstande fra DLC-figurer, som du har købt. Hvis du køber en eller flere af de angivne mestres Special Master-Ninjutsu Training, efter at du har købt dette Training Set, så får du adgang til de figurers Ninjutsu, Secret Techniques og genstande. *Køb af dette Training Set forøger ikke din Training Rank for de angivne mestre.