Bandai Namco Entertainment Inc.MOBA
Dette Training Set gør øjeblikkeligt Sæsonpas 5-figurers Ninjutsu, Secret Techniques og genstande tilgængelige, så din avatar kan lære dem, uden at skulle indsamle Training Points via gameplay. ■ Sæsonpas 5-figurer ● Training Rank Reward x5 - Madara Uchiha (Six Paths) - Temari - Konohamaru Sarutobi (BORUTO) - Naruto Uzumaki (Baryon Mode) - Isshiki Otsutsuki *Når du har købt DLC'en, kan genstandene hentes i Gift Box på kroen. *Når du køber dette Training Set, får du kun adgang til Ninjutsu, Secret Techniques eller genstande fra DLC-figurer, som du har købt. Hvis du køber en eller flere af de angivne mestres Special Master-Ninjutsu Training, efter at du har købt dette Training Set, så får du adgang til de figurers Ninjutsu, Secret Techniques og genstande. *Køb af dette Training Set forøger ikke din Training Rank for de angivne mestre.