Denne særlige Ninjutsu DLC låser op for ny Ninjutsu til din oprindelige ninja. Tilkald en kæmpestor trægolem på samme måde som med First Hokage, og knus dine fjender! Indholdet omfatter: - Ninjutsu: Wood Style: Wood Golem Jutsu (Attack Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til Add-Ons-sektionen i Gift Box på kroen i onlinelobbyen for The Village Hidden in the Leaves. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.