NTBSS Special Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell
Denne Extra Ninjutsu DLC låser op for nye Ninjutsu til din egen originale ninja. The Piercing One-Fingered Thrust of Hell bruger Lightning Style Chakra til at udføre et skarpt stød med én finger – ligesom Third Raikage! Inkluderet DLC-indhold - Ninjutsu: The Piercing One-Fingered Thrust of Hell (Attack Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til Add-Ons-sektionen i Gift Box på kroen i onlinelobbyen for The Village Hidden in the Leaves. *Når den er modtaget, vil den købte Ninjutsu kunne bruges med det samme. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.