Denne Special Ninjutsu-DLC låser op for nye Ninjutsu til din originale ninja. Overmand dine fjender ved at eksplodere i en sky af damp, som er en af den anden Mizukages foretrukne Water Clone Jutsu-teknikker. Indholdet omfatter: - Ninjutsu: Steam Imp (Ranged Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til Add-Ons-sektionen i Gift Box på kroen i onlinelobbyen for The Village Hidden in the Leaves. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.