Denne særlige Ninjutsu DLC låser op for ny Ninjutsu til din oprindelige ninja. Gør brug af chakra fra Two Tails for at sætte ild til dine fjender med eksplosive flammer! Indholdet omfatter: - Ninjutsu: Host Transformation: Two Tails (Attack Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til Add-Ons-sektionen i Gift Box på kroen i onlinelobbyen i Hidden Leaf Village. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.