Denne særlige Ninjutsu DLC låser op for ny Ninjutsu til din oprindelige ninja. Gør brug af chakraen fra Three Tails, og udløs en trykbølge for at støde dine fjender væk! Indholdet omfatter: - Ninjutsu: Host Transformation: Three Tails (Defense Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til sektionen med udvidelser (add-ons) i Gift Box på kroen i onlinelobbyen i Hidden Leaf Village. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.