Denne særlige Ninjutsu DLC låser op for ny Ninjutsu til din oprindelige ninja. Gør brug af chakraen fra Six Tails, og slip eksplosive bobler løs mod dine fjender! Indholdet omfatter: - Ninjutsu: Host Transformation: Six Tails (Ranged Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til sektionen med udvidelser (add-ons) i Gift Box på kroen i onlinelobbyen i Hidden Leaf Village. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.