Denne Special Ninjutsu DLC låser op for nye Ninjutsu til din originale ninja. Hug dine fjender ned fra deres blinde vinkel med Flying Raijin Jutsu, ligesom The Second Hokage! Indholdet omfatter: - Ninjutsu: Flying Raijin Slice (Ranged Type) *Når dette indhold er downloadet, skal du starte spillet og gå til Add-Ons-sektionen i Gift Box på kroen i onlinelobbyen for The Village Hidden in the Leaves. *Dette indhold er begrænset til Ninjutsu. Det indeholder ikke nye VR Masters eller Training Rank-belønninger.