Moonlight Scroll x100 Moonlight Scrolls kan bruges til at få forskellige tilpasningsgenstande til din avatar, inklusive kostumer, våben og Ninja Tools! Scrolls kan, ligesom i de andre spil i serien, åbnes ved at bedømme dem i Ninja Tools Shop. Når du bedømmer disse scrolls, kan du modtage genstande af samme sjældenhedsgrad som de Esoteric Scrolls, du får i spillet. Bemærk venligst, at du skal have den fulde version af spillet for at tilgå dette indhold. Når du har downloadet dette indhold, kan du modtage genstande i spillet ved at bedømme dine Moonlight Scrolls i Ninja Tools Shop.