Lav din bedste Jiraiya-efterligning med dette Jiraiya-kostume, der har kopier af Shima og Fukasaku, Myoboku-bjergets to vise tudser! Dette kostume er kun til mandlige avatarer. Spillere med kvindelige avatarer skal skifte til en mandlig avatar med Ninja Remake Operation Seals. Bemærk: Når det er downloadet, dukker det op i din Gift Box på kroen i Hidden Leaf Village. NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER-spillet nødvendigt; sælges separat.