Nowhere Girl
Du er hovedpersonen i vores historie og efter at have drukket dig sørgeligt fuld med en motorcykel-troldmand, er du vågnet op med et spøgelse i din seng! Hendes spøgelseshale er lænket til dit ben, og hun er lige så bange som du er! Du kan stritte imod, råbe og skrige og sparke alt det du vil, men der er kun én måde hvorpå du kan befri staklen. Du er nødt til at blive forelsket i hende, men følelsen behøver ikke at være gensidig. Er det det værd at blive forelsket i en, der vil forlade dig? Har du overhovedet et valg i den sidste ende? Er det i det mindste muligt at have det sjovt, mens det varer? Eller er det simpelthen for svært at give slip?