Not For Broadcast: Season Pass
Channel One er meget andet og mere end bare nyhederne! Not For Broadcast Season Pass giver adgang til alle vores tre nye episoder til Not For Broadcast, når de udkommer. Hjælp spøgelsesjægere med at afsløre hemmelighederne i et hjemsøgt filmstudie. Fordyb dig i det ofte skandaløse liv hos den gådefulde, nye premierminister, Peter Clement. Og deltag i en unik, videnskabelig oplevelse live på tv. Det hele (mere eller mindre) i sikkerhed fra klippebordet. Hver episode er en selvstændig historie, som foregår tidligt under begivenhederne fra hovedspillet. Mød både nye og velkendte figurer, løs gåder i ikke-lineært gameplay, der udvikler sig, og lad dig underholde af en solid dosis sort humor. Forudbestillingsbonus Forudbestil Not For Broadcast inden d. 23. marts 2023, så vil vi, for at vise vores påskønnelse, sikre dig en god start ved at give dig det mest eftertragtede medarbejdertrofæ hos Channel One. Vis det frem med stolthed: Du bliver medarbejderrummets konge. Episode 1: Live & Spooky Styr det paranormale undersøgelseshold i "Live & Spooky" rundt i et forladt filmstudie dybt under Channel One. Gør klar til optagelse, forevig begivenhederne, og være med til at få seerne helt ud på kanten af sæderne ved hjælp af lidt tv-magi. Når det kommer til stykket, er alle disse spøgelsesshows bare fup… ikke sandt? Episode 2: Bits of Your Life Vores premierminister, Peter Clement, og hans gådefulde liv, behøver ingen nærmere præsentation (uanset om han ordner vores hylder eller sammensætter et kabinet). Men hvordan formåede en tidligere tv-vært at indfange selve vores nations sjæl, og hvem skabte sådan en mand? Instruér begivenhederne, og afslør sandheden om vores nye leder i aftenens “Bits of Your Life!” Episode 3: The Timeloop Optøjer, protester, krigstrusler... Hvordan kan vi i dagens uforudsigelige verden håbe på ægte lykke? Med videnskabens hjælp, naturligvis! Sig farvel til al den negative energi, og slut dig til os, når vi er værter for det første livetransmitterede, videnskabelige eksperiment i The Territory! Få fat i dine sikkerhedsbriller, læn dig tilbage, og gør klar til at lade teamet hos Happiness Collective forbedre dit liv! Forlad nyhedsstudiet for en tid, og lad dig suge med ind i en verden af højkvalitets tv-udsendelser!