Not For Broadcast: Live and Spooky
Det er sent på aftenen. En storm raser udenfor. Du er helt alene i studiet, og hvad er alt det her underlige, nye udstyr foran dig? Du er blevet bedt om at arbejde sent med et særligt afsnit af alles foretrukne, paranormale spøgelsesjæger-program, "Live & Spooky". Det foregår i et forladt filmstudie, som ejes af den afdøde fader til ingen anden end den velrenommerede reporter og nyhedsjæger, Patrick Bannon. Et pludseligt dødsfald under mistænkelige omstændigheder førte til studiets lukning for flere år siden. Ingen levende kender sandheden, men måske har de døde svarene. Det er i det mindste, hvad der står i tv-guiden. Det bliver en lang nat... og så får du ikke engang overtidsbetaling. Instruér begivenhederne som aldrig før De har spøgelseskameraer, uhyggelige blå lys samt et entusiastisk og 100 procent troværdigt medium klar på scenen her til aften. Men det er op til dig at sætte det hele sammen. Der er dog ingen grund til bekymring. De nye "spøgelseseffekt"-knapper giver ikke bare et ekstra pift til begivenhederne, de fortæller også mandskabet, hvor de skal gå hen. De kan ikke bevæge sig rundt alle steder under udsendelsen, så vælg med omtanke! Forsvar dig mod ånderiget Altså, ingen siger, at spøgelser er virkelige. Det her er naturligvis bare rendyrket underholdning. Men hvis de skulle være virkelige, er det op til dig at beskytte mandskabet. Der er en solid samling af nye knapper, kontakter og drejeskiver, som hjælper med processen. Men det hele er køreklart, så rør ikke ved noget. Da spøgelser ikke er virkelige, er intet af dette desværre rent faktisk blevet testet, men vi er sikre på, du finder ud af det. Find sandheden Dette show kan slutte på mere end én måde, og det handler ikke bare om seertal. Live & Spooky er designet til at blive spillet mere end én gang. Du får brug for at holde hovedet koldt og øjne og øre åbne for at finde spor, som kan afdække det virkelige mysterie om det uheldsramte studie.