Not For Broadcast: Bits of Your Life
Den fremtidige statsminister, Peter Clement, har med sit folkelige talent formået at vinde nationens hjerte. Men hvem er han i virkeligheden? Velkommen til “Bits of Your Life” Det førende talk show på Channel One er enkelt: Vi sender personlige interviews med Peters venner og familie. Vi viser glimt af hans fortid som karismatisk tv-vært. Og vi har stillet ham nogle enkle spørgsmål. Men hvem gider at se det samme, gamle planlagte pladder? Ikke dig, og helt sikkert ikke seerne! Overtag styringen, og slip kaos løs Smid manuskriptet i skraldespanden, præsentér gæsterne i den helt forkerte rækkefølge, pres værten til grådens rand, og få seertallene til at slå alle rekorder! Samtidig skal du vælge kameravinkler, sørge for at overdøve grænseoverskridende ord, stille om til dine udvalgte gæster og gnidningsfrit give plads til reklamer, så showet kører, og dit publikum sidder limet til deres sæder. Flere slutninger, hemmeligheder og veje Brug din notesblok til at holde styr på alle de ændringer, du foretager fra gang til gang, og vær på udkig efter spor, som kan afsløre hemmelige rækkefølgekombinationer for dine gæster. Ved at bytte rundt på gæsterne kan du låse op for hele ti utrolige, unikke slutninger, som hver især leverer en spændende - og ofte pinlig - brik til puslespillet om Peters liv.