Norse God Skin Pack
Tag din Nordiske Gud-uniform på, så zombierne ved, at de ikke kan røre dig. DET ER HAMMERTID! Dette DLC indeholder: Hovedbeklædning (bevinget hjelm). Et våben (krigshammer). Et kæledyr (Hugin-ravn). Disse genstande giver forskellige bonusser til din karakter. Våben kan opgraderes. DLC-genstandene vil være tilgængelige i din private kasse, der ligger i Kovacs bunker.