NORDBOER
NORDBOER-racen kommer med sine egne officielle spillere (Linjespiller, Berserker, Løber, Kaster, Ulfwerener, Yeti) og med et par stjernespillere: Wilhelm Chaney og Icepelt Hammerblow! Nordboerne er morderiske galninge, der elsker kamp og øl! Denne rullende vejspærring er måske ikke det hurtigste hold på banen, men eftersom de fleste spillere nyder godt af Block, er det helt sikkert et af de hårdeste. Yeti er nordboernes helt eget vandrende bjerg. Det er en særlig slags Trold fra de nordlige lande, som har tilpasset sig det kolde, barske miljø for at overleve. Trænere for Nordboer-hold tager Yetier med på deres Blood Bowl-hold på grund af deres dødbringende kombination af kløer, vildskab og naturlige talent for ødelæggelse.