Noir Chronicles: City of Crime
Indtag rollen som Alfred Fox, en privatdetektiv med talent for at komme i knibe, og undersøg truslen mod din gamle flamme, Barbara Le Purr. Du skal bruge din intuition og efterforskningsteknikker, mens du forsøger at nå til bunds i de mange – og ofte livsfarlige – intriger.