Noels våben: Catastrophe Blade
Et nyt våben til Noel. Nomader brugte disse kraftfulde sværd til at udløse en heftig byge af sværdhug. Forøger genopladningshastigheden for ATB måler.Kan fås fra Chocolinas Shop. Forbedrede versioner af dette våben vil også være tilgængelige.