Noels kostumer: Spacetime Guardian
Et nyt kostume til Noel. Det siges, at denne påklædning, var en gave fra gudinden til dem, som kæmper imod anomalier igennem tidernes løb.Vælg kostumer fra hovedmenuen til at skifte tøj. Nye kostumer vil ikke blive vist på figurerne under visse filmklip og historiesekvenser.