Nidhogg 2
Reglerne er enkle: Nå den anden side, og dræb alle, der står i vejen for dig. Du kan behændigt parere og skære deres halse over, fylde deres indvolde med dine pile eller mose deres hjerner mellem dine tæer. Ormen går ikke op i ridderlighed. Nidhogg 2 er efterfølgeren til indie-hittet fra 2014 og bygger videre sin prisvindende forgænger med helt nye våben, nye baner, komplet tilpasning af din figur og Toby Dixons betagende groteske grafik. Og med musik fra kunstnere som Mux Mool, Baths, Doseone, Osborne og Daedelus har Nidhogg 2 et soundtrack, der er så godt, at selv menuerne er fede. Spillets muligheder: - Du kan udfordre AI'en eller en ven i 1 mod 1-kamp. - Kæmp om førstepladsen i turneringer for 8 spillere. - Du kan mestre fire våbens unikke egenskaber. - Giv din figur stil med en lang række tilpasninger. - Ti baner fra borge til Nidhoggs indvolde. - Lav om på reglerne med mere end 10 forskellige spilvariable. - Spil online med matchmaking og private spil.