Nickelodeon All-Star Brawl
Kæmp som dine yndlings Nickelodeon-figurer i hårdtslående platformskampe! Med en mægtig samling af helte fra Nickelodeon-universet, kan du kæmpe med, eller mod, alle stjernerne fra SvampeBob Firkant, Teenage Mutant Ninja Turtles, Højs Hus, Danny Genfærd, Aaahh!!! Real Monsters, En Vild Familie, Hey Arnold!, Rollinger og mange flere for at afgøre, hvem der dominerer i den animerede verden. Med unikke manøvresæt og angreb, der er inspireret af deres personligheder, har hver figur en individuel spillestil, der muliggør uendelig action for alle Nickelodeon-fans derude. Vælg din favorit, og lad de intense kampe begynde med online og lokal multiplayer-action.