Nick Jr. Party Adventure
Du er inviteret med på hovedbrudseventyr med alle dine favoritter fra Nick Jr. Hav det sjovt med Dora, Blue fra Du og Blue løser gåder, Chase og Skye fra PAW Patrol og mange flere venner i en storslået fest! Festen skal til at begynde, men først skal du finde festting! Tag med vennerne ud i farverige verdener, og hjælp dem mod målet. Tryk på interaktive hovedbrudshjælpere for at hoppe med Dora, suse med Blaze, sejle med Santiago og meget mere. Dette farverige eventyr handler om at lære gennem leg enten i singleplayer-spiltypen eller i co-op for 2 spillere.