NG3RE Outfits Pakke
NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge sætter fart på med nye outfits til de følgende karakterer: "Spirit of the Fighter" til Hayabusa "Infiltrator" til Ayane "Hot Police" til Momiji "Tropical Sailor" til Kasumi Disse outfits kan bruges af alle karakterer i Chapter Challenge og Ninja Trials, og af Hayabusa og Ayane i Story mode.