NERF Legends
NERF Legends kaster dig ind i en fremtidig science fiction-verden, hvor du vil tørne sammen med en hær af robotfjender og deres ultimative boss-ledere. Udrustet med et bredt udvalg af NERF-våben, der er baseret på deres ikoniske modparter i den virkelige verden, skal du forpurre planerne for frygtindgydende fjender, mens du samtidigt udfordres til at fremvise de mest imponerende og højtflyvende kunstskud på tværs af en række unikke og betagende miljøer. Har du de NERF-færdigheder, der skal til for at blive den ultimative NERF-legende?