NERF Legends - Tricera-Blast Pack
Skrid til handling med NERF DinoSquad Tricera-Blast-blasteren og den brugertilpassede dragt med forrygende Triceratops-detaljer. Udstyr dig selv med dragten og denne action-blaster med tredobbelt affyring af pile i både singleplayer- og multiplayertilstand. Blasteren og dragten leveres begge med fire ekstra skinvarianter for at optimere dit Tricera-look! Når du har downloadet disse genstande, vil de være tilgængelige med det samme via spillets tilpasningsmenu.