NERF Legends - Stego-Smash Pack
Smadr alt i spillet med NERF DinoSquad Stego-Smash-blasteren og den brugertilpassede dragt med forrygende Stegosaurus-detaljer. Udstyr dig selv med dragten og denne piggede blaster i både singleplayer- og multiplayertilstand. Blasteren og dragten leveres begge med fire ekstra skinvarianter for at optimere dit Stego-look! Når du har downloadet disse genstande, vil de være tilgængelige med det samme via spillets tilpasningsmenu.