NERF Legends - Rex-Rampage Pack
Tag en stor bid af dine modstandere med NERF DinoSquad Rex-Rampage-blasteren og den brugertilpassede dragt med forrygende T-Rex-detaljer. Udstyr dig selv med dragten og denne King of the Dinos-blaster i både singleplayer- og multiplayertilstand. Blasteren og dragten leveres begge med fire ekstra skinvarianter for at optimere dit T-Rex-look! Når du har downloadet disse genstande, vil de være tilgængelige med det samme via spillets tilpasningsmenu.