NEKROMANTIKER
Nekromantiker-racen består af Varulve, Kød Golemmer, Ånder, Zombier og Gengangere. De døde hviler ikke let på den Gamle Verdens kirkegårde. Så det var kun et spørgsmål om tid, før en Nekromantiker ville opvække disse ustyrlige dræbermaskiner med mystisk og magtfuld magi og lindre deres forpinte sjæle med en god gang Blood Bowl! Nekromantikerne er en meget alsidig race, men deres bedste spillere er Varulvene. Disse dødbringende dræbermaskiner er deres vigtigste angrebskraft med deres psykopatiske raseri og deres kløer, der gør ethvert panser aldeles nytteløst. Det sværeste dilemma for en Nekromantiker-træner er, hvordan han erstatter sine mere specialiserede spillere, når de slås i jorden og ikke rejser sig igen. Zombier er lette at finde, de vakler rundt på enhver god gammel kirkegård i nattens mulm og mørke, men de mere brugbare spillere, såsom Kød Golemmer og Varulve, kan koste en heftig sum at erstatte.