Neko Rescue Tale
Skynd dig gennem årstiderne på jagt efter din forsvundne katteven! En lille killings ven er forsvundet, og redningen afhænger af, at du guider den frække kat! Neko Rescue Tale præsenteres i sidescrollende pixelgrafik og er et traditionelt actionplatformspil, hvor du guider en heltemodig kat gennem sæsonbetonede baner fyldt med fjender, fælder, faldgruber og meget mere. Løb og hop - og land altid på dine poter!