Vil du køre hurtigere? Få mest muligt ud af byen, og få afsløret alle samlegenstande og aktiviteter i Lakeshore. Eller endnu bedre, lås op for den nye "Fury og Zen"-beklædningspakke for at følge stilen med fire nye genstande.